RSS

Opět tu máme FIO. Banku, která neumí jednat s klienty

Pan Tomáš z Opavy při kontrole svého běžného účtu narazil na podivnou položku. Fio banka mu odečetla z účtu 250 korun a z popisku u cifry vyčetl jen jediné slovo: "poplatek". Když se začal pídit, za co si banka strhla tak vysokou částku, nestačil se divit.

Zdroj: http://finance.idnes.cz/fio-banka-a-poplatek-za-dotaz-uredni-osoby-fgz-/bank.aspx?c=A131007_151721_bank_sov

celý článek...

Rozhovor: "Praha 5 se mi líbí pro architektonickou rozmanitost"

Odkaz na článek: http://issuu.com/ipetka/docs/p5_10_13.indd/19?e=2585064/5052822

Více informací o interiérovém designérovi Ivu Prokelovi: http://www.ivoprokel.cz/

celý článek...
Clanok_foto_252

Černá díra hypotečních smluv aneb Jak milionářka o všechno přišla

25.06.2013

Článek na blogu iDnes (http://strouhalova.blog.idnes.cz/c/349172/Cerna-dira-hypotecnich-smluv-aneb-Jak-milionarka-o-vsechno-prisla.html)

Ach, jak by bylo krásné vyhrát milion ve Sportce! Snad každý už si tuhle neuvěřitelnou situaci někdy představoval, snil o sázkařském štěstí a přemýtal, jak dvacetikorunu zázračně přemění na statisíce a...

celý článek...

Rozhovor na portálu Modrá beruška

Hn_foto1

15.06.2013

1. Kdy jsi se poprvé setkala se slovem autismus a co tě přivedlo k tomu, začít se více o toto téma zajímat?

Nepamatuji si přesně, ale myslím si, že poprvé to bylo ve filmu Rain Man a podruhé ve filmu Mercury. Potřetí to bylo naživo, když jsem viděla projevy tehdy tříleté Lindy, u které byla diagnostikovaná porucha...

celý článek...
Profesni_sebevrazda

Profesní sebevražda na sociálních sítích aneb jak Air Bank vyhodila mluvčího

04.07.2012

Když vyfotíte pozadí své kolegyně, může vám to přijít vtipné. A když se s fotkou pochlubíte veřejnosti, je to ještě větší psina. Problém je, když jste mluvčím banky. A ještě větší průšvih je, když si myslíte, že neděláte nic špatného...

 

celý článek...
Content-marketing

Content marketing – od Okamury k pekařům

8.3.2012

Velké značky, ho do svého online marketingu začlenily už dávno. Coca Cola na něm bude stavět svou komunikační strategii příštích osm let a chce jeho pomocí zdvojnásobit zisky. Spoléhají na něj malé i střední firmy, z bloggerů dělá odborníky svých oborů (Daniel Dočekal), nebo se díky němu dostávají do pozice, kdy z vlastního obličeje dělají prodejní značku a jsou schopni uspět v mnoha odvětvích byznysu, případně jsou jejich slova vnímána jako berná mince, ať už komentují otázku Romů nebo tradiční kuchyni na Domažlicku (Tomio Okamura). Tušíte správně, jde o content marketing. Druh především online marketingu budovaný na tvorbě obsahu relevantního ke značce nebo produktu, který je třeba prodat. Následující video dokládá, že už je tu s námi pěkně dlouho...

celý článek...
Doublefine

Jak pomocí crowdfundingu získat milion dolarů za den

14.2.2012

Před pár dny se všude psalo o hře Double Fine Adventure, které se podařilo přes americký Kickstarter získat od veřejnosti za první den přes milion dolarů. Proč se jen velmi málo crowdfundingových kampaní stane takto úspěšnými, a naopak drtivá většina sbírek není nikdy naplněna? Pokusíme se alespoň několik poznatků zobecnit.

celý článek...
Infographic-60seconds-large

V čem je kouzlo infografiky a kde všude ji hledat

Infografika je způsob vizualizace dat, který si oblíbila většina médií, ať už bulvárních nebo seriózních. Jaká je její historie a současnost? Proč máme infografiku tak rádi? A jaké všechny možnosti může na dnešním webu najít a prozkoumat infografikový nadšenec?

celý článek...
Internet-pela-tomada

Studie: Deset let internetu

Information 2.0 and Beyond: Where are we, where are we going? od Pew Internet & American Life Project nabízí srovnání Internetu dnes a před deseti lety. A ptá se. Kde jsme? A kam jdeme?

2000

2010

46% dospělých používá Internet

5% má vykorychlostní připojení doma

Pod 20% se dívá na videa online

53% vlastní mobilní telefon

0% je připojeno k Internetu bezdrátově

0% používá sociální sítě

74% populace používá Internet

65% má doma vysokorychlostní připojení

66% se dívá na videa online

85% dospělých vlastní mobilní telefon

59% je připojeno k Internetu bezdrátově

61% používá socální sítě

Co nejvíce dospělí lidé dělají na Internetu?

  • 87% vyhledává informace
  • 66% sleduje online videa
  • 37% stahuje hudbu
  • 27% stahuje videa
  • 26% komentuje
  • 14% bloguje

V čem ještě se Internet za deset let změnil?...

celý článek...
Obr

Videoseminář: Jak pořádat soutěže na Facebooku

4.3.2011

Přinášíme slíbená videa z prvního dílu cyklu odborných seminářů Social Marketers Seminars, který se týkal pravidel pro pořádání soutěží na internetu, zejména na Facebooku. Podívejte se na kompletní přednášky Václava Schovánka, Pavla Prouzy a Roberta Haase včetně diváckých dotazů.

celý článek...